Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Patz - 11 januari 2009 19:40

I fredags drog jag iväg på kryssning me' mina älskade vänner. En stark längtan efter partaj har hängt över mig senaste veckan så när Helena berättade att de skulle iväg nästan hela jobbet så tvekade jag bara några sekunder.

När jag åkte hemifrån kom dock en våg av ångest över mig - hur skulle jag klara mig utan mina darlings? Och hur skulle natten gå för Stefan?

Men som tur är övervann jag de tankarna och begav mig iväg på vad som visade sig bli ett riktigt härligt dygn.

Allas humör va på topp och festen fortsatte för vissa ända till typ 8.30 am liksom! Själv somna jag vid sextiden och vakna efter 3 timmars god sömn av att kaptenen meddelade avgång från Mariehamn. Annika, Ilona och jag vankade upp till frukostbordet medan Mikaela som nyss kommit "hem" la om maken och joinade oss därefter. Kroppen värkte av trötthet och det känns som om benen och föttterna dansar än men damn what a night girls!


Ovido - Quiz & Flashcards