Alla inlägg under januari 2009

Av Patz - 4 januari 2009 21:37

Det skulle vara så intressant att få känna hur det känns att vara bebis igen. Tänk alla stora människor runt omkring, att inte kunna ta sig dit man vill, att inte kunna ta tag i den  där grejen som ser så rolig ut eller att inte kunna sitta upp själv.

Alexander verkar iallafall tycka att världen ur ett sittande perspektiv är väldigt intressant - tack vare sin nya BUMBO så kunde han för första gången igår sitta med oss och leka själv! Trevlig uppfinning det där, som låter de små vara med vid t ex matbordet fastän de är pyttebebisar.

Av Patz - 1 januari 2009 10:19

2009. Jisses asså!

Å jag har inte skrivit här sedan november 2008.

Jag hade inte kommit på något nyårslöfte förrän nu - blogga mera! Jag tycker ju att det är kul så jag ska tamejsjutton se till å ge mig själv tid till det också. Det är bara det att när rumpan väl landat i soffan på kvällarna så har den väldigt svårt att ta sig upp!

Jaja, nu ska det bli ordning på torpet här!

Livet flyter på och mina gosungar är nu 3 år och 3 månader samt hela 11 veckor och som ni ser på bilden ovan är de världens sötaste och goaste barn!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards