Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Patz - 4 mars 2009 14:35

Natten till igår hade jag feber, satt och skakade i soffan till 22 typ, sedan dundrade jag ner i sängen. Gårdagen spenderades med ONT i hela kroppen och på eftermiddagen slog nästa bacill till:

Stackars lilla Plutte har gått och blitt magsjuk :-(

Igår eftermiddag började det, förstod först inte men när det kommit 3 ganska stora spyor på mindre än en halvtimma så blev jag tvungen att inse fakta. Andra vägen blev också drabbad. Så det var bara att irra in till Apoteket i City (tack för att ni jämt har öppet!) och inhandla vätskeersättning. En flarra Alcogel 85 slank med också, för säkerhets skull!

En annan fick också springa på toa, men bara 2 gånger.

Som TUR är (för oss) var min Mamma här och kunde ta hand om barnen medan jag var på medicinshopping. Pappan jobbade och hade glömt sin telefon hemma så han var lyckligt ovetande om hela kräkcirkusen.

Nåja, natten gick bra och utan kräkningar och det verkar ha lugnat sig. Nedre utgången är fortfarande lite kaiko men det var visst vanligt sa de på Vårdguiden.

Någon som vill komma å leka med oss?

Ovido - Quiz & Flashcards