Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Patz - 6 mars 2009 17:19

Nääh, Alexander var inte alls på bättringsvägen sist jag skrev - bassiluskerna bara låg å lurkade. Efter en god natts sömn var han lite orolig vid 6-tiden så jag la honom hos oss, vi låg och myste och efter ett tag somnade vi om. Halv 7; liten lägger av en kaskad som landar på större delen av min kudde och en del av mitt hår. Jahapp. Lite småförvirrad sätter jag honom upp och efter 2 sek brakar det lös på andra vägen också.

LILLA STACKARE!

Han tar dock det hela med ro och är nästan på samma underbara humör som alltid.

Imorse var det min tur. helt galna magkramper och ett antal besök i det porslinsklädda rummet genom dagen.

Sörpla lite vätskeersättning.

Tänkte lägga upp en bild på mitt sorgliga jag, men den blev bara för sorglig.

Just nu orkar jag uppenbarligen skriva här iaf pch Lilleman är ute på vift med sin far och syster.


Ovido - Quiz & Flashcards