Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Patz - 2 augusti 2008 15:57

Imorse kunde jag äntligen ge min kära dotter ett glädjande besked när hon frågade om det var lördag - dvs GODISDAG!

Jag trodde vi hade kvar godis i skåpet sedan förra helgen men det hade blivit blandat med nåt annat gammalt godis och var icke ätbart.

Därmed begav vi oss till Hemköp, jag och Em, vid 8.30 - tiden för att köpa nytt. Em på sin cykel och jag gåendes. Hon har en väldigt tjusig cykelkorg fram på sin hoj och där förvarade hon godiset påväg hem, så hon kunde plocka sig en bit då och då!

Väl hemma drog jag en repa med städhandskarna medan Em mumsade och sedan drog vi iväg till Tindra för en lekdag. Så mysigt så! Tjejerna hade skoj och dessutom räddade Helena (Tindras moder) min nästa helg genom att låna mig en klänning! Vi ska på bröllop då nämligen och jag hade inte den blekaste om vad jag skulle svepa in mig och magen i, men nu är det löst.

Nu är vi nyss hemkomna och Em tog sig en liten lur i bilen, det känner jag att jag också skulle behöva. Måste va vädret! Jag blir alltid trött när det regnar, men vätan är ju behövlig så jag ska inte klaga.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards