Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Patz - 19 augusti 2008 14:12

Trevligt väder det är idag!

Efter jobbet åkte jag å reklamerade en tröja och vaggade sedan en liten bit över söder (kändes som en mil men var nog inte ens en km) i det fina vädret.

När jag reklamerade tröjan så hittade jag samtidigt en skötväska som jag blev smågalet förtjust i, eller jaja, TOTALT galet förtjust i!

Jag ploppar in en bild här på den. Den verkar kanonpraktisk och dessutom så matchar den super med den blå klädseln jag vill ha på buggan sedan när Prinsen kommit ut. Å den kan ju inte ni veta hur den ser ut så jag slänger in en bild på den me'! På vagnbilden ser den rätt mörk ut, den är mer som lilla prickbilden. Eller för att förenkla det hela, den är som en blandning av bladen på de blå blommorna och dess mittenprickar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards