Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Patz - 7 augusti 2008 19:52

Så superstolt morsa man e!

Det har jag alltid varit över Em såklart men ibland när hon helt plötsligt bara göra något hon inte gjort förut så stannar hjärnan till; "Min duktiga, duktiga tjej!". Sedan vet jag ju naturligtvis att de flesta andra barn i samma ålder kan ungefär samma saker, men jag är ändå ÖVERSTOLT över Dig min älskade tjej!

Ett exempel:

Imorse så klädde hon vips på sig alla kläder själv. Ett par gånger frågade hon vilket håll hon skulle hålla åt och så osså slank plaggen på! Hon tycker verkligen det är så kul när hon märker att hon kan själv, det riktigt lyser om henne!

Innan hon tog på sig tröjan så tyckte hon den behövde strykas lite, så det gjorde hon, å på bilden (som det blev lite konstig blixt på)  är den halvvägs på och behövde strykas lite mera :-)

VÄRME i hela kroppen har jag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards