Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Patz - 3 augusti 2008 22:08

Den gode Malin ville se en bild, så här kommer den: Klänningen som Helena så vänligt lånade mig till den kommande bröllopsfesten.

Jag ser fallandes ut, men det beror på att fotot togs nyss av min trötte, tillsängsgådde sambo.

Att jag ser trött ut beror endast på att jag e lite trött.

Av Patz - 3 augusti 2008 21:51

Hm.

Sådär lagom lustigt att jobba imorrn. Ska bli skoj att träffa mina 2 närmaste kollegor igen men utöver det så är det inget jag ser fram emot direkt.

Det har varit så mysigt att vara hemma med Em och Stefan (även om sistnämde började jobba igen för 3 veckor sedan) - långa lata morgnar, lek i parken, bad, picknickar osv.

Idag drog vi oss läänge, Em & jag, innan vi tog på oss kläder och gick ut.

Men vid 10-tiden drog vi (Em) en repa med cykeln för att posta brev och köpa juice, vi fortsatte med lite lek på gården och sedan lagade vi lunch åt min Syster, Mor & Far. Spaghetti och meatfärsås med lite paprika till. Em älskar att hjälpa till med allt möjligt och skära grönsaker är extra spännande så det skötte hon om!

Senare entrade jag Filmstaden Sergel tillsammans med Sambo å Syster för att se Mamma Mia. Den var bra med mycket musik (såklart) och härliga figurer! Herr Bond, Mr. Skarsgård & Godhjärtade författaren från Love Actually som jag aldrig kommer ihåg vad han heter - JO! Colin Firth tror jag! - gjorde charmiga insatser.

Köpte mig även ett par bubbelgumsrosa Foppatofflor, kunde välja mellan det å turkosa men jag e mer rosa av mig. Sköna doningar det där.

Möttes hemma igen av våran glada, goa lilla tjej som tog emot oss med öppna armar. Hon ville se "Muce Pringsteen" = Bruce Springsteen åsså tog vi oss en svängom!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards